Sponzorski paketi na sajmu Rexpo 2017

30. studeni i 01. prosinac 2017., City Plaza Event Centar (ex Hypo Centar), Slavonska avenija 6, Zagreb
Ako želite povećati vidljivost vaše tvrtke, proizvoda i/ili usluga na REXPO-u i ojačati poslovne veze s postojećim i potencijalnim, budućim partnerima, preporučamo uzimanje jednog od sljedećih sponzorskih paketa:

 

 

ZLATNI SPONZOR


  • – pozdravni govor predstavnika sponzora na svečanom otvaranju
  • – izložbeni prostor površine do 16 m2 na top poziciji sajma
  • – Cocktail u Rexpo Cafeu nakon glavnog otvaranja
  • – isticanje na svim promotivnim materijalima
  • – logotip na akreditacijama
  • – logo pod kategorijom „Zlatni sponzor“ na stranici www.rexpo.hr
  • – 1/1 oglas na stražnjoj stranici kataloga sajma koji dobiju svi sudionici REXPO-a
  • – banner na staklu koje se nalazi u hodniku prema konferencijskom i market dijelu REXPO-a
  • – promocija u newsletteru sajma
  • – postavljanje sponzorova loga na vezice za akreditacije koje trebaju nositi svi registrirani sudionici
  • – sponzor može uključiti jedan promotivni artikl u REXPO vrećice – mogućnost dosezanja ciljane publike promovirajući određenu poruku
  • – 50 dvodnevnih ulaznica

 

SREBRNI SPONZOR


  • – izložbeni prostor površine 12 m2
  • – isticanje na promotivnim materijalima
  • – logo pod kategorijom „Srebrni sponzor“ na stranici www.rexpo.hr
  • – oglas na 1/1 stražnjoj unutarnjoj stranici kataloga sajma koji dobiju svi sudionici REXPO-a
  • – banner na staklu koje se nalazi u hodniku prema konferencijskom i market dijelu REXPO-a
  • – promocija u newsletteru sajma
  • – brendiranje REXPO vrećica – svi sudionici dobivaju vrećicu koja sadrži informacije o događaju (s jedne će strane biti REXPO
  •     logo, a druga je strana rezervirana za sponzora)
  • – sponzor može uključiti jedan promotivni akrtikl u REXPO vrećice – mogućnost dosezanja ciljane publike promovirajući određenu poruku
  • – 30 dvodnevnih ulaznica

 

BRONČANI SPONZOR


  • – izložbeni prostor površine do 9 m2
  • – isticanje sponzora na promotivnim materijalima
  • – logo pod kategorijom „Brončani sponzor“ na stranici www.rexpo.hr
  • – oglas na prednjoj unutarnjoj stranici kataloga sajma
  • – banner na staklu koje se nalazi u hodniku prema konferencijskom i market dijelu REXPO-a
  • – Brendiranje REXPO staff majica – svi REXPO volonteri nosit će iste majice s REXPO logom na jednoj, i sponzorovim logom na drugoj stani što će sponzoru pružiti ogromnu
  •    vidljivost
  • – promocija u newsletteru sajma
  • – 15 dvodnevnih ulaznica

 

NETWORKING SPONZOR


  • – Pauza za kavu u trajanju od pola sata bit će organizirana za sve sudionike događaja prvoga ili drugog dana REXPO-a. Sastojat će se od kave, čaja, vode i sokova za sve sudionike
  •    te će biti prezentirana kao networking vrijeme koje nam je osigurao sponzor. Dodatne vizuale, osigurane od strane sponzora, moguće je postaviti u mjestu osiguranom za pauzu
  •    za kavu
  • – isticanje sponzora na promotivnim materijalima
  • – logo na stranici www.rexpo.hr
  • – oglas na 1/2 stranice kataloga sajma
  • – banner na staklu koje se nalazi u hodniku prema konferencijskom i market dijelu REXPO-a
  • – promocija u newsletteru sajma
  • – popust od 30 % na cijenu zakupa izložbenog prostora
  • – 10 dvodnevnih ulaznica

 

SPONZOR REXPO GALA PARTYJA


  • – brendiranje Rexpo Gala Partyja
  • – pozdravni govor na Rexpo Gala Partyju
  • – isticanje na promotivnim materijalima
  • – logo na stranici www.rexpo.hr
  • – oglas na 1/2 stranice kataloga sajma
  • – piće uključeno u cijenu: vino (bijelo/crno), pivo, gin, whiskey, vodka, rakija, voda i sokovi za cijelo vrijeme trajanja partyja
  • – sitni zalogaji i DJ također su uključeni u cijenu
  • – banner na staklu koje se nalazi u hodniku prema konferencijskom i market dijelu REXPO-a
  • – promocija u newsletteru sajma
  • – popust od 30 % na cijenu zakupa izložbenog prostora
  • – 30 dvodnevnih ulaznica

 

POKROVITELJ PANELA


 
  • –  sudjelovanje na odabranom panelu
  • – isticanje na promotivnim materijalima
  • – logo na stranici www.rexpo.hr
  • – banner na staklu koje se nalazi u hodniku prema konferencijskom i market dijelu REXPO-a
  • – sponzor može uključiti jedan promotivni artikl u REXPO vrećice – mogućnost dosezanja ciljane publike promovirajući određenu
  •    poruku
  • – promocija u newsletteru sajma
  • – popust od 20 % na cijenu zakupa izložbenog prostora
  • – 10 dvodnevnih ulaznica


VISIBILITY SPONZOR 


            
  • – isticanje na promotivnim materijalima
  • – logo na stranici www.rexpo.hr
  • – banner na staklu koje se nalazi u hodniku prema konferencijskom i market dijelu REXPO-a
  • – sponzor može uključiti jedan promotivni artikl u REXPO vrećice – mogućnost dosezanja ciljane publike promovirajući određenu poruku
  • – promocija u newsletteru sajma
  • – popust od 15 % na cijenu zakupa izložbenog prostora
  • – 7 dvodnevnih ulaznica