SPONZORSTVA

Sponzorski paketi na sajmu Rexpo 2019

26. i 27.11.2019., City Plaza Event Centar (ex Hypo Centar), Slavonska avenija 6, Zagreb

Ako želite povećati vidljivost vaše tvrtke, proizvoda i/ili usluga na REXPO-u i ojačati poslovne veze s postojećim i potencijalnim, budućim partnerima, preporučamo uzimanje jednog od sljedećih sponzorskih paketa:

ZLATNI SPONZOR

  • pozdravni govor predstavnika sponzora na svečanom otvaranju
  • izložbeni prostor površine do 16 m2 na top poziciji sajma
  • Cocktail u Rexpo Cafeu nakon glavnog otvaranja
  • isticanje na svim promotivnim materijalima
  • logotip na akreditacijama
  • logo pod kategorijom „Zlatni sponzor“ na stranici www.rexpo.hr
  • 1/1 oglas na stražnjoj stranici kataloga sajma koji dobiju svi sudionici REXPO-a
  • banner na staklu koje se nalazi u hodniku prema konferencijskom i market dijelu REXPO-a
  • promocija u newsletteru sajma
  • postavljanje sponzorova loga na vezice za akreditacije koje trebaju nositi svi registrirani sudionici
  • sponzor može uključiti jedan promotivni artikl u REXPO vrećice – mogućnost dosezanja ciljane publike promovirajući određenu poruku
  • 50 dvodnevnih ulaznica

SREBRNI SPONZOR

  • izložbeni prostor površine 12 m2
  • isticanje na promotivnim materijalima
  • logo pod kategorijom „Srebrni sponzor“ na stranici www.rexpo.hr
  • oglas na 1/1 stražnjoj unutarnjoj stranici kataloga sajma koji dobiju svi sudionici REXPO-a
  • banner na staklu koje se nalazi u hodniku prema konferencijskom i market dijelu REXPO-a
  • promocija u newsletteru sajma
  • brendiranje REXPO vrećica – svi sudionici dobivaju vrećicu koja sadrži informacije o događaju (s jedne će strane biti REXPO logo, a druga je strana rezervirana za sponzora)
  • sponzor može uključiti jedan promotivni akrtikl u REXPO vrećice – mogućnost dosezanja ciljane publike promovirajući određenu poruku
  • 30 dvodnevnih ulaznica

BRONČANI SPONZOR

  • izložbeni prostor površine do 9 m2
  • isticanje sponzora na promotivnim materijalima
  • logo pod kategorijom „Brončani sponzor“ na stranici www.rexpo.hr
  • oglas na prednjoj unutarnjoj stranici kataloga sajma
  • banner na staklu koje se nalazi u hodniku prema konferencijskom i market dijelu REXPO-a
  • Brendiranje REXPO staff majica – svi REXPO volonteri nosit će iste majice s REXPO logom na jednoj, i sponzorovim logom na drugoj stani što će sponzoru pružiti ogromnu vidljivost
  • promocija u newsletteru sajma
  • 15 dvodnevnih ulaznica

NETWORKING SPONZOR

  • Pauza za kavu u trajanju od pola sata bit će organizirana za sve sudionike događaja prvoga ili drugog dana REXPO-a. Sastojat će se od kave, čaja, vode i sokova za sve sudionike te će biti prezentirana kao networking vrijeme koje nam je osigurao sponzor. Dodatne vizuale, osigurane od strane sponzora, moguće je postaviti u mjestu osiguranom za pauzu za kavu
  • isticanje sponzora na promotivnim materijalima
  • logo na stranici www.rexpo.hr
  • oglas na 1/2 stranice kataloga sajma
  • banner na staklu koje se nalazi u hodniku prema konferencijskom i market dijelu REXPO-a
  • promocija u newsletteru sajma
  • popust od 30 % na cijenu zakupa izložbenog prostora
  • 10 dvodnevnih ulaznica

SPONZOR REXPO GALA PARTY-A

  • brendiranje Rexpo Gala Partyja
  • pozdravni govor na Rexpo Gala Partyju
  • isticanje na promotivnim materijalima
  • logo na stranici www.rexpo.hr
  • oglas na 1/2 stranice kataloga sajma
  • piće uključeno u cijenu: vino (bijelo/crno), pivo, gin, whiskey, vodka, rakija, voda i sokovi za cijelo vrijeme trajanja partyja
  • sitni zalogaji i DJ također su uključeni u cijenu
  • banner na staklu koje se nalazi u hodniku prema konferencijskom i market dijelu REXPO-a
  • promocija u newsletteru sajma
  • popust od 30 % na cijenu zakupa izložbenog prostora
  • 30 dvodnevnih ulaznica

POKROVITELJ PANELA

  • sudjelovanje na odabranom panelu
  • isticanje na promotivnim materijalima
  • logo na stranici www.rexpo.hr
  • banner na staklu koje se nalazi u hodniku prema konferencijskom i market dijelu REXPO-a
  • sponzor može uključiti jedan promotivni artikl u REXPO vrećice – mogućnost dosezanja ciljane publike promovirajući određenu poruku
  • promocija u newsletteru sajma
  • popust od 20 % na cijenu zakupa izložbenog prostora
  • 10 dvodnevnih ulaznica

VISIBILITY SPONZOR

  • isticanje na promotivnim materijalima
  • logo na stranici www.rexpo.hr
  • banner na staklu koje se nalazi u hodniku prema konferencijskom i market dijelu REXPO-a
  • sponzor može uključiti jedan promotivni artikl u REXPO vrećice – mogućnost dosezanja ciljane publike promovirajući određenu poruku
  • promocija u newsletteru sajma
  • popust od 15 % na cijenu zakupa izložbenog prostora
  • 7 dvodnevnih ulaznica
REXPO 2018 SUDIONICI